Dana Avdjukēviča
- Dzimums:
- sieviete
- Dzimšanas datums:
- 2006 (U20)
- Valsts:
- 🇱🇻 Latvija
- Licence:
- Nav licences
- I run clean:
- Nav sertifikāta
- Klasifikācija:
- III klase
Treneri
Treneris | No | Līdz |
---|---|---|
Aija Lancmane | 10.12.2017. |
Organizācijas
Organizācija | Loma | No | Līdz |
---|---|---|---|
Kuldīgas novada sporta skola | Sportists | 10.12.2017. |
Labākie rezultāti
Disciplīna | Rezultāts | WA | Klasifikācija | Datums | Sacensības |
---|---|---|---|---|---|
60m | 8.97 | 629 | III klase | 25.01.2020. | Ventspils novada BJSS atklātās sacensības vieglatlētikā U16 grupā |
100m | 14.54 (+?) * | 552 | III klase | 03.05.2019. | Bauskas novada BJSS sezonas atklāšanas sacensības U16 un U14 |
200m | 29.59 (+1.2) | 567 | III klase | 05.07.2020. | Sportland kauss 2.posms |
300m | 46.64 | 690 | III klase | 12.12.2019. | LSSS atklātās sacensības vieglatlētikā U16 vecuma grupai |
600m | 2:03.51 | 474 | II j. klase | 25.01.2020. | Ventspils novada BJSS atklātās sacensības vieglatlētikā U16 grupā |
4x100m | 56.88 | 658 | III klase | 03.07.2019. | Latvijas U14 čempionāts |
Tāllēkšana | 4.18 | 610 | II j. klase | 12.12.2019. | LSSS atklātās sacensības vieglatlētikā U16 vecuma grupai |
80m | 11.87 (-1.0) | 03.07.2019. | Latvijas U14 čempionāts |
Rezultāti pa disciplīnām
Rezultāts | WA | Datums | Notiek | Sacensības | Vējš | Reakcijas laiks | Elektroniskais mērījums |
---|---|---|---|---|---|---|---|
8.97 | 629 | 2020-01-25 00:00:00 25.01.2020. | Telpās | Ventspils novada BJSS atklātās sacensības vieglatlētikā U16 grupā | 1 | ||
9.19 | 2019-01-25 00:00:00 25.01.2019. | Latvijas U14 čempionāta atlase (Kuldīgas zona) | 1 | ||||
9.37 | 533 | 2019-03-16 00:00:00 16.03.2019. | Telpās | Viru sporta skolas atklātās jaunatnes sacensības telpās | 1 | ||
9.83 | 432 | 2018-03-24 00:00:00 24.03.2018. | Telpās | Võru Spordikooli rahvusvahelised auhinnavõistlused kergejõustikus | 1 | ||
9.3 * | 495 | 2018-11-02 00:00:00 02.11.2018. | Telpās | Talsu novada Sporta skolas atklātās sacensības vieglatlētikā U-14 vecumu grupai |