Elza Pukste
- Gender:
- female
- Date of birth:
- 2013 (U14)
- Country:
- 🇱🇻 Latvia
- License:
- No license
- I run clean:
- Lacks certificate
- Classification:
- Second-class junior
Coaches
Coach | From | To |
---|---|---|
Linda Ozola |
Organisations
Organisation | Role | From | To |
---|---|---|---|
Salaspils sporta skola | Athlete | 04.02.2024. |
Best results
Discipline | Result | WA | Classification | Date | Event |
---|---|---|---|---|---|
60m | 10.75 | 263 | 03.03.2024. | Ogres novada sporta centra atklātās sacensības U12 grupai | |
300m | 57.71 | 298 | 13.12.2024. | LVS x Sportland Jaunatnes kauss U10, U12 | |
600m | 2:17.67 | 231 | Second-class junior | 01.06.2024. | Bērnu vieglatlētikas festivāls |
1000m | 4:07.9 * | 257 | Second-class junior | 10.10.2024. | Salaspils sporta skolas sacensības vieglatlētikā “Salaspils rudens 4-cīņa” (SLĒGTĀS) |
Long Jump | 2.77 | 318 | 11.02.2024. | LVS x Sportland jaunatnes kauss U10, U12 | |
Combined for kids | 40 | 10.10.2024. | Salaspils sporta skolas sacensības vieglatlētikā “Salaspils rudens 4-cīņa” (SLĒGTĀS) | ||
Pildbumbas mešana (1 g) | 9.03 | 10.10.2024. | Salaspils sporta skolas sacensības vieglatlētikā “Salaspils rudens 4-cīņa” (SLĒGTĀS) | ||
Pildbumbas mešana no apakšas ar lēcienu (1 g) | 8.74 | 13.12.2024. | LVS x Sportland Jaunatnes kauss U10, U12 |
Results by event
60m
300m
600m
1000m
Long Jump
Combined for kids
Pildbumbas mešana (1 g)
Pildbumbas mešana no apakšas ar lēcienu (1 g)
Result | WA | Date | Venue type | Event | Wind | Reaction | Electronic measurement |
---|---|---|---|---|---|---|---|
10.75 | 263 | 2024-03-03 00:00:00 03.03.2024. | Indoor | Ogres novada sporta centra atklātās sacensības U12 grupai | 1 | ||
10.78 | 258 | 2024-02-11 00:00:00 11.02.2024. | Indoor | LVS x Sportland jaunatnes kauss U10, U12 | 1 | ||
10.2 * | 2024-10-10 00:00:00 10.10.2024. | Outdoor | Salaspils sporta skolas sacensības vieglatlētikā “Salaspils rudens 4-cīņa” (SLĒGTĀS) | 0 | |||
10.49 * | 2024-06-01 00:00:00 01.06.2024. | Outdoor | Bērnu vieglatlētikas festivāls | 2.2 | 1 |